نوکیا ماه آینده نخستین تلفن ویندوز فون 8 را معرفی می کند


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان

می دانید که نوکیا در حال حاضر در فروش تلفن های جدید اش آنقدرها موفق عمل نکرده. برای مثال این شرکت در سه ماه گذشته تنها ۶۰۰ هزار تلفن در آمریکای شمالی به فروش رسانده که نسبت به مدت گذشته رشد محسوسی هم نداشته است. اما این شرکت به زودی یک بار دیگر شانس خودش را در بازار امتحان خواهد کرد.

استفان الوپ مدیرعامل نوکیا است که حدود ۲ سال پیش از مایکروسافت به این شرکت رفت و بعد از آن ارتباط ویژه ای بین این دو شرکت برقرار شد. حالا نوکیا قصد دارد ماه آینده میلادی با معرفی نخستین تلفن با سیستم عامل ویندوز فون 8 بار دیگر به مسیر رقابت برگردد.

این معرفی به احتمال زیاد در مراسم Nokia World خواهد بود و گفته می شود که فروش تلفن های جدید پیش از تعطیلات پایان سال میلادی آغاز خواهد شد.

از زمان معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ و حرکت دیگر شرکت های رقیب، نوکیا بیش از ۹۰ درصد از بازار اش را از دست داده. و هم اکنون بیش از ۱۵ ماه متوالی است که این شرکت در حال ضرر دهی است.

اما این شرکت امید زیادی دارد که سیستم عامل ویندوز فون 8 روح تازه ای در کالبداش بدمد و بتواند در سال آینده میلادی به رقابت جدی با اندروید و آی او اس بپردازد. بعضی ها هم معتقد اند که این شرکت باید استراتژی کاری اش را تغییر داده و علاوه بر ساخت تلفن های ویندوز فون، با گوگل هم همکاری اش را آغاز کند تا بتواند تلفن های اندرویدی هم به بازار عرضه کند. نظر شما در این مورد چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 2:48| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت